donderdag 16 juni 2016

Vlieg met me mee...

Vlieg met me mee naar de regenboog rainbow ik denk alleen aan jou...
Vlieg met me mee naar de regenboog rainbow ik hou alleen van jou...

Dit liedje kwam gelijk in mijn hoofd bij het zien van dit plaatje. En ik kan jullie vertellen dat ik het de laatste dagen nogal eens gezongen hebt toen ik met deze kaart bezig was ;-)


Met de DDBD Shape Art Frames Label 470.713.125 heb ik een Upright Z-Fold Card gemaakt.
Het label heb ik iets verlengt en uitgesneden uit wit en kraft cardstock. Daarna het kleinste label uit dp gesneden en alle randjes bewerkt met witte gesso.




Daarna ril en vouw je de kaart volgens voorbeeld. Ik heb een opleg kaart van 10 x 15 cm gesneden en hier een stukje jute opgedaan. Het plaatje is van Nellie Snellen heb ik gemat op wit cardstock.
De Vintage Flourisches Polaroid camera 6003/0067 en polaroid fotoframe 6003/0068 heb ik uit 2 kleuren cardstock gestanst.




In het kadertje heb ik de tekst "life is A Journey" gestempeld.




Onder de bloementoef een filmstrip 6002/0278 gedaan. Het is al een oud malletje, maar harstikke leuk om te combineren met de nieuwste polaroid mallen!


Vandaag is het een spannende dag in Huize Vink...
Tussen 12.00 en 14.00 krijgt onze jongste te horen of hij geslaagd is voor zijn EXAMEN!!
Duimen jullie mee??

                                                   Groetjes Janneke

15 opmerkingen:

  1. Wat is er veel te zien....een kaart? Het is een kunstwerk. Naturlijk ga ik heel hard duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterend kaartje Janneke...super lief plaatje en de andere accentjes passen er zooooo mooi bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart.

    grtjs
    Claudia
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart hoor...leuke details erop!
    Hoop dat hij geslaagd is.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie kaart heb je gemaakt met het label Janneke!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt vast een geslaagde in huis!!! dus zeg ik voorzichtig...Gefeliciteerd! Ik heb tenminste nooit van je gehoord dat het slecht ging op school. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Janneke en wat toch heerlijk als je dit al zingend hebt gemaakt, haha
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk is er goed nieuws geweest vanmiddag.
    Je kaartje is echt een plaatje. Het zit bommetje vol met de mooiste details.
    De filmstrip past er inderdaad perfect bij, het is ook gewoon zonde om de wat oudere mallen in de kast te laten liggen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie labelkaart janneke
    Heel fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet je kaart er geweldig uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje Janneke, prachtig van kleur, vorm en zo een leuk plaatje ...
    Ondertussen is de spanning al weg want ik heb gelezen dat je zoon geslaagd is met zijn examen dus nogmaals ... gefeliciteerd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Janneke ,mooi van kleuren zoveel moois op te zien.
    Gefeliciteerd met je zoon !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf is dit Janneke, leuk om te zien wat jij er mee gemaakt hebt. Heb onlangs ook een kaart met dit plaatje op mijn blog gezet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen