donderdag 25 augustus 2016

Het is zomer!

Tjonge, wat is er de afgelopen weken gemopperd op het slechte weer.... Maar gelukkig komt er na regen weer zonneschijn.
En vandaag is het weer een fantastische zomerdag en daar hoort een zomerse kaart bij!


Deze kaart heb ik gemaakt met de DDBD Card Art Window.



Kijk de kleine Noor eens genieten in de tuin met haar Hello Kitty emmertje.



Deze kaart heb ik gemaakt voor het nieuwste Noor! Magazine, daar vind je ook de werkbeschrijving en gebruikte materialen in.




Vanmorgen vroeg had ik de badkamer en wc's al schoongemaakt. Om half 11 had ik motorrijles...Wat was dat heet zeg, de zon brande op mijn zwarte motorpak. Gelukkig hebben we weinig stil gestaan, waardoor je af en toe een windje voelde..
Vanmiddag heb ik me heerlijk binnen vermaakt, terwijl de kinderen aan het werk zijn....ahhhh.
Ik heb beloofd dat we vanavond lekker gaan bbq-en. Gelukkig hebben we genoeg schaduw in de tuin waar we lekker koel kunnen zitten.

                                      Een fijne en mooie avond toegewenst!!

                                                     Groetjes Janneke

14 opmerkingen:

  1. Het klinkt als een vakantiedag. Heel slikmomentje vroeg wat hh werk te doen. Later op de dag is het niet uit te houden. Zo waren wij al iets voor 9 uur op de fiets en waren 12 uur terug met 35 kilometer in de benen.
    Motorrijles. Wat stoer! Zo maar leuk, of noodzaak? Dat zal inderdaad wel superwarm zijn geweest. En vanavond bbq' en. Daar straf je waarschijnlijk niemand mee.
    Vergeet ik bijna je kaart. Het is een schatje!! Het model is gaaf en ook de aankleding, helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer prachtig Janneke....zo een leuk modelletje en weer heel mooi afgewerkt...
    fijne avond nog met het bbq-en...zal vast wel gezellig zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu zit jij vast te bbq'en. Geniet er van! Tof kaartje, leuk modelletje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ...leuk model en heeeel veel mooie stansjes....Supers.
    Ik hoop dat je lekker hebt genoten in de tuin vanavond....Wij zijn net nog gaan wandelen met de hond....Het is nog zo warm...pffftttt maar....niet klagen want het kan zo weer voorbij zijn.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Janneke je kaartje is weer geweldig.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Janneke je kaartje is weer geweldig.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje ...
    Lekker dat je met dit weer aan de hobby kunt gaan, veel te warm voor minder leuke zaken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart.... en wat ben jij een bezig bijtje.
    Ik hoop dat je een gezellige avond hebt gehad gisteren, aan de zwoele zomer avond heeft het vast niet gelegen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Janneke! Leuk al die zomerse details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel vrolijke zomerse kaart Janneke. Fleurig met die mooie bloemetjes. En wat stoer moterrijles...
    Fijn weekend vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig exemplaar. Heel mooi! En wat stoer dat jij motorrijles hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Janneke Ik ga je volgen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart! Heb het modelletje ook en vind 'm zo leuk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen