woensdag 10 augustus 2016

Wonderful winter wishes

Goedemorgen allemaal,

Als eerste wil ik jullie bedanken voor de gezellige reacties op mijn lavendel kaartje, erg leuk om te lezen.
Ook wil ik mijn nieuwe volgers WELKOM heten!!
Inmiddels ben ik weer wat meer in blogland te vinden en zal ik ook het reageren op jullie blogs weer gaan oppakken....



We zitten nog midden in de zomer, maar vandaag laat ik jullie toch een winterkaart zien waar ik de nieuwe ovale hulstmal 6003/0050 voor gebruikt hebt.


                                                           6002/0576 Happy Holidays Ovale Hulstmal


De basis is een enkele witte cardstock kaart van 15 x 15 cm. Het dessin papier komt uit het pretty paperbloc Berry Sweet 6011/0316 en Shabby christmas 6011/0319



 Rondom het dessin papier heb ik een groen stiksel genaaid. Ik vind dit altijd zo leuk om te doen en het geeft een speels effect op de kaart.
De kerstrozen heb ik meerdere malen gestanst uit rood cardstock en bewerkt met witte inkt.



In de One of a kind Christmas set zitten zoveel mooie stansen, ik ben er helemaal weg van!
Er zijn twee verschillende sets verkrijgbaar, die je weer heel goed met elkaar kunt combineren. Eerlijk gezegd zijn ze best prijzig, maar je hebt er dan ook wel iets moois voor ;-)


6002/0584 One of a Kind Kerstset

 

 Ik vond de tekststempel zo goed passen bij het plaatje... Het plaatje komt overigens van internet net zoals de bingokaart.

                                                                          6410/0124 Winter Wishes Clearstamp Stars

Dit jaar heb ik al meer kerstkaarten gemaakt dan vorig jaar.... dus hopelijk heb ik dit jaar geen kerstkaartenmaakstress !!

                                                   Een hele gezellige dag toegewenst,

                                                                 Groetjes Janneke                                                                     

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden !!!!!!
    Mooie stansen ook !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, dat groene lint is mooi.
    inderdaad de tekst past prima bij het plaatje. Leuk hé dat alles dan één geheel wordt.
    Echt een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart,Janneke.Wat een lief plaatje.Prachtige kerstrozen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig toffe kaart. Zo mooi!!!!

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Janneke, ik schreef het al: je kaart is supermooi! prachtig hoe jij zoveel op een kaart kunt verwerken zonder dat het rommelig wordt.
    De hulststans vind ik zozo. De poinsetta vind ik schitterend.
    Groetjes en ik hoop dat je toch wat genoten hebt thuis.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie warme kerstkaart Janneke. Ik ben weg van je poinsettia's, leuk met dat strikje erop. Het zijn vaak die kleine details die het doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke . Prachtige kaart. Mooie warme kleuren. De kerstrozen zijn prachtig. Alles past perfect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend mooie kerstkaart Janneke. Wat maak je toch mooie dingen :-)

    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen