donderdag 1 september 2016

Goodbye summer

Nog een paar weken en dan nemen we weer afscheid van de zomer en zal de herfst haar intrede doen.. Heerlijk struinen door het bos en genieten van alle kleurenpracht wat het najaar met zich meebrengt!

Vandaag laat ik jullie alvast genieten van het najaar op mijn kaart.

                                                                      6002/0532 Autumn spin en spinnenweb (2st)


Deze maand zijn er prachtige Noortjes uitgekomen die helemaal bij het najaar passen!
Het spinnenweb met die griezelige kruisspin is er één van.

                                                  


Ik vond het plaatje met web op pinterest. Wat een kunstwerk kan zo'n klein beestje maken hè..


                                                                 6002/0636 One of a Kind Herfst set

Voor deze kaart heb ik nieuwe & oudere mallen gebruikt. Deze zijn heel goed te combineren... Je kan tenslotte niet alles aanschaffen wat er op de markt gebracht wordt ;-)



                                                  

De paddenstoelenrand is één van mijn favoriete herfstmallen.

                                                   6002/0317 Autumn Rand paddestoelen             6002/0333 Autumn Paddestoel en blad                    

             

Ik denk dat er nog genoeg mooie herfstkaarten gemaakt gaan worden de komende periode.
Morgen ga ik samen met Janine naar Den Bosch, gezellig een moeder &  dochter dagje!
Ben benieuwd wie van jullie nog meer gaan ;-)

                                        Hele fijne en mooie dag toegewenst!

                                                       Groetjes Janneke

9 opmerkingen:

  1. Hoi Janneke wat een mooi herfsttafereeltje griezelig hoor de kruisspin, maar hij past perfect bij het plaatje. Ik ga jammer genoeg niet naar de beurs dochter lief heeft helemaal geen tijd meer om gezellig mee te gaan. Komt later wel weer studie en werk gaan nu even voor. Heel veel plezier en pas een beetje op je centjes want voor je het weet heb je ze op zo verleidelijk met al die leuke hobbyspulletjes hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke,
    je hebt een prachtige herfstkaart gemaakt, leuk is het spinnenweb met spin en ook de paddenstoelenrand is super..
    Ik ga niet naar Den Bosch, vind het te ver voor mij..veel plezier morgen.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je je kaartje Janneke en ja wat een kunstwerkje die spinnen webben hè!
    Enorm veel plezier morgen met Janine op de beurs hoor, zou zelf ook graag willen...maar een reis van 3 uur is toch een beetje teveel van het goede!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend Herfstkaarrtje Janneke....zoveel mooie details erop echt een prachtig tafereeltje heb je ervan gemaakt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vrolijke najaarskaart Janneke :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Janneke, heerlijk dat herfstige gevoel, laat maar komen ik ben zo klaar met die hitte.
    Je hebt je kaart prachtig opgebouwd, er is veel op te zien, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Zjanneke wat een enige herfstkaart. Wat Eem mooie spinnenwebben heb je op de kaart. Veel plezier op de beurs.. Mij te ver. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    wat een mooie herfstkaart met zoveel mooie details erop te zien een beauty
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig herfstkaartje! Ben nu nog even blij met het heerlijke nazomerweer...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen