zondag 4 september 2016

Maak mooie momenten

Vorige week vierde een lieve vriendin haar 50e verjaardag met een uitgebreide high tea en een muzikale verrassing.
We werden s'middags verwacht in de Steinse tuin in Haastrecht, waar we genoten van allerlei lekkers in een prachtige boomgaard met uitzicht op een mooi polderlandschap.
De muzikale verrassing werd verzorgd door Kinga Bán . Zij zong een aantal lieder van haar cd "Uit liefde".
Prachtige liederen die je bemoedigen en hoop geven voor vandaag en voor de toekomst.



Ik heb voor d'r verjaardag dit doosje gemaakt waar een boekje in zit met mooie teksten.




Voor de zomervakantie heb ik samen met Janine een gezellige workshop gevolgd bij Anja's Scrapbook waar ik met dit doosje aan de slag ben gegaan!
Omdat het feestje achter de rug is, kan ik het nu ook aan jullie laten zien ;-)




Het papier is van Prima Marketing en de tekststempel is van Eline's Mindfulness




In het lege vakje kunnen kleine hebbedingetjes bewaard worden..



Ik heb het harmonica boekje redelijk rustig gehouden zodat het dp en de teksten mooi tot hun recht komen.



                                                                          *****

En dan waren er ook nog de KnotsGekkeKaartendagen... waar ik samen met Janine heen bent geweest. Gezellig zo'n moeder & dochter dag!
Het was heel erg rustig en daarom konden we heerlijk struinen langs de kraampjes. Voor de winkeliers was dat minder...
Natuurlijk ging er weer meer mee naar huis dan dat er op mijn boodschappenlijstje stond...LOL




We hebben lekker geluncht en leuke ontmoetingen gehad met blog/fb vriendinnen en gezellig bijgekletst!!




Deze dag had een goudenrandje... Eerst won ik twee entreekaartjes bij Cobie Aleman  
en bij Mery's / Hobby Actief  won ik een gratis workshop!


We mochten een kerstbal maken met de leuke denneboom & huisjes randmal van Joy!Crafts






Het was erg leuk om te doen en dit is het eindresultaat...



Op de beurs was er ook nog een blogplein ingericht. Ik had gehoopt daar nog medebloggers te ontmoeten.
Whahaha, volgens mij zat er geen bloggertjes hoor..... maar mocht je jezelf op deze foto herkennen, dan hoor ik dat graag ;-)
Tja, wat doe je als je moe bent en even je benen wilt strekken...


 Het is wel een heel lang blogbericht geworden.. hopelijk heb ik jullie niet verveeld :-(


                                          Een hele gezellige zondag toegewenst!

                                                         Liefs Janneke


                                  


13 opmerkingen:

  1. Hoi,Janneke wat een gaaf doosje is het geworden. En zeker met det prima marketing papier ik ben daar ook zo'n fan van!! En je hebt ook goed je slag geslaan op de beurs zo te lezen,haha ik ook hoor.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje heb je voor je vriendin gemaakt En een bijzondere middag zo te lezen. Kinga Bán kan prachtig zingen met zeker hele mooi teksten.
    En leuk dat je naar de beurs bent geweest met je dochter. Ben samen met mijn zus geweest, maar zijn helemaal niet langs het blogplein gekomen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje heb je gemaakt...toppie!
    Ik was ook op de beurs op donderdag. Ik heb even bij deze workshop staan kijken.
    Helaas niemand herkend uit blogland maar wel gehoopt...jammer. Ook mijn knip was lichter om 17.00 uur haha!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje!
    En wat een mooie aankopen en workshop heb je gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt mij niet verveelt hoor met je verslag en wat leuk om dit samen met Janine te doen Janneke! en wat lijkt ze sprekend op jou!!! Je hebt weer hele mooie aankopen, dus zien we vast weer mooie kaartjes mee gemaakt worden! Je vriendin is ook verrast met het mooie kadootje! Heel leuk het boekje met de teksten!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt mij helemaal net verveeld ! Ik heb met een brede lach je mooie verhaal gelezen ! Super dat je zo'n fijne dag hebt gehad met je dochter. Ze staat heel mooi op de foto trouwens. En tja die meneer in de blogtent, die zit daar waarschijnlijk al een uur te wachten op zijn vrouwtje die niet weg te krijgen is bij de hobbykraam :) hihi !
    Prachtig ook die kerstballen die je hebt kunnen maken! Een superdag !Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk cadeautje heb je voor je vriendin gemaakt!
    Zo te zien hebben jullie wel genoten van je dagje beurs....leuk omdat samen met je dochter te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig doosje en boekje heb je gemaakt. Je uitje nar de beurs klinkt super, als klant is het heerlijk als het niet zo druk is haha. Mooie buit! En super leuk om dit met je dochter te doen, ik ga ook altijd met mijn moeder naar de beurs. Heerlijk uitje samen!

    Jammer dat het Bloggersplein niet was gevuld met bloggers... dat is wel duidelijk op de foto haha. Op zaterdag stonden er wel meer bloggers met een versierd tafeltje. Gemiste kans zo te zien dus op deze dag, want het is zo leuk om andere bloggers te ontmoeten! Jij hebt aardig wat volgers, misschien leuk als jij jezelf opgeeft voor de volgende editie of volgend jaar! Ze zoeken elke keer nog mensen in Den Bosch en Zwolle. Via FB plaatsen ze dan een oproep.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kado heb je gemaakt Janneke en wat superleuk dat je met je dochter samen naar de beurs kon gaan. Top en wat hebben jullie daar ook weer leuke dingen gemaakt en gekocht :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    ik las bij iemand anders, die zelf op het Bloggersplein zat ( op donderdag) dat het geen gezellige plek was...dus misschien dat er daarom weinig animo was..
    Leuk zo'n dagje beurs met je dochter, mooie spulletjes heb je gekocht..
    Het cadeautje voor je vriendin is echt prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha nou vervelen doe je hier niet hoor met al die prachtige dingen die ik steeds hier zie. Een schitterend kadootje geworden met mooie teksten en ja die KGK beurs jammer dat ik op zaterdag ben geweest, want anders hadden we vast even kunnen kletsen met elkaar;)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mij verveel je niet met lange blogberichten hoor, ik ben zelf meestal ook lang van stof op mijn blog...daar zijn blogs toch zo gezellig door...anders weer dan Facebook waar je even snel " vind ik leuk" aanklikt.
    Prachtig je doosje en nog mooier het boekje met quotes!
    Dat ben ik van plan ooit eens voor mezelf te maken zo leuk!
    Boffen zeg dat je dochter ook van scrappen en freubelen houdt, gezellig jullie gewonnen workshop en je hebt weer leuke dingen gekocht daar! Ben vooral jaloers op je kleine bloemetjes!
    Ik ga meestal alleen in maart samen met een vriendin toen zat er ook niemand op het blogplein....nu zat het er wel vol haha.
    Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen