vrijdag 16 september 2016

Ondeugende snoep aapjes

Ik denk dat ik echt niet de enige creatieveling ben met een enorme " To Do - lijst " met wensen en ideeën.
Zo heb ik een hele dikke ordner waar ik al jaren plaatjes en DIY ideetjes in opberg... En wat dacht je van Pinterest.. daar is ook zó véél leuks op te vinden!!
Voor de komende 25 jaar heb ik inspiratie genoeg, rest alleen nog een beetje tijd ;-)


Afgelopen week heb ik 1 creatie van mijn to-do lijst kunnen afvinken ...


Voor ons jarige nichtje maakte ik deze vrolijke snoepmachine.

Het patroon is ontworpen door Marleen https://handmadebymarleen.blogspot.nl/p/mijn-ontwerpen.html
Neem maar eens een kijkje op haar blog, daar vind je nog meer leuke ontwerpen!
Wat een ondeugende apen hè... Ik had m'n handen vol aan die deugnieten.. iedere keer verdween er weer een snoephartje van mijn werktafel ;-)
Het was echt een feestje om deze kaart te maken.. en ons nichtje liet weten dat ze er blij mee was!

Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat er bij jou, hoog  op je To-Do lijstje staat??


                                                   Groetjes Janneke

14 opmerkingen:

  1. Sweet and original...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....en wat een werk moet dit geweest zijn met al die hartjes, maar wat een pracht idee.Heel mooi gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart heb je gemaakt voor je nichtje !!!
    Mijn to do lijst is ook nog veel te lang ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die aapjes die weten wat. Ze zijn overal voor inzetbaar. Dit is wel weer een super idee en de uitvoering is grandioos. Je nichtje krijgt een hele originele kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart heb je voor je nichtje gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke creatie voor je nichtje, Janneke.De aapjes zijn zo schattig .heel origineel gedaan met de vrolijke hartjes.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Janneke
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje Janneke

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Janneke,
    Kei leuk en heel mooi
    Liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave creatie Janneke. Ontzettend leuk gelift van Marleen en dat je jarige nichtje het supermooi vond snap ik helemaal hoor ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héél erg leuk, wat een werk, maar wat een gaaf idee.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen