dinsdag 18 oktober 2016

Happy B-day Tineke!

De herfst lijkt nu toch echt haar intrede gedaan te hebben. Alhoewel de zon vanmorgen nog heerlijk scheen, klettert de regen inmiddels tegen de ramen...
Maar ik klaag niet hoor, want we hebben prachtige nazomer dagen gehad.

Ik zie dat inmiddels de 200e volger zich heeft aangemeld. Dus tijd om binnenkort maar eens iets leuks te organiseren!
Welkom Tietje, leuk dat je mijn blog wil volgen en hopelijk kunnen wij elkaar inspireren.




Vandaag laat ik jullie een felicitatie kaart zien die ik speciaal voor Tineke gemaakt hebt.
Ik heb het mooie dp van Summer time van Maja Design gebruikt.



Het dessinpapier kreeg rondom een stiksel en de randjes heb ik opgeruwd. Het plaatje werd gemat op rood cardstock. Ik ben helemaal weg van dit mooie paperbloc!


De witte roos ( roll up roses 6002/0472) heb ik uit vilt gestanst. In het midden een parel als hart. Daar omheen rode en roze roosjes gedaan.
Uit het bloemetjes dp heb ik de vlinder 2x gestanst en iets opgebold.



In de bovenhoek een klein label 6003/0062 met een gestempelde tekst Happy BDay 6410/0317.
Ik hoop dat Tineke verwend is met mooie kaarten en cadeautjes.


Bij knutsels en kadootjes    zag ik een leuke challenge nav een kleurenpallet. Daar wil ik graag deze kaart voor inzenden.

             
                                     Een gezellige dag toegewenst!

                                             Groetjes Janneke

19 opmerkingen:

  1. Wat een bjoetie Janneke! Daar zal Tineke heel blij mee zijn. Ik ben blij dat je met deze mooie kaart meedoet bij K&K.
    Lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkaart en het vilten bloemetje is een mooi detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaart en het vilten bloemetje is een mooi detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke,
    wat heb je Tineke verwend met een geweldig mooie kaart
    het is een beauty !!
    LIEFS MARTINE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janneke een Hele, hele prachtige kaart voor Tineke echt wow!! Vind het papier ook zo geweldig mooi! 200e volger leuk! Bij mij zijn er weer wat af en dan komen er weer bij....
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Janneke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Je vilten bloem is ook heel mooi zeg, leuk idee. En het papier is mooi he?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, wat heb je deze kaart mooi aangekleed!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig Janneke.
    Wat een mooie vilten roos.
    Super...

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje Janneke. Het DP is echt super mooi en combineerd echt prachtig ! Wat is het bloemetje uitvilt ook super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Janneke !
    Heel veel mooie details met de vilten bloem en prachtig papier mooie spulletjes een prachtig geheel .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi mooi mooi!!! Prachtig papier? En leuk met de stiksteekjes. Een heel mooi geheel. Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Janneke....er is zoveel moois op te zien....heel KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou die Tineke wordt vast verwend met mooie kaarten en wat heb je een prachtige kaart met deze papierlijn gemaakt! Je bloemen toef is super en je rode stiklijntjes ook! Alles combineert zo mooi het is een geweldige kaart! Ja nu is het denk ik wel afgelopen met de mooie nazomer, wat zijn we verwend geweest!
    200 volgers is erg leuk hè, bij mij zijner veel af gegaan maar komen er gelukkig ook weer bij! Fijne week verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Janneke...mooi papier en de vilten roos is ook heel mooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart zeg! Ziet er super uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart zeg! Ziet er super uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen