zaterdag 12 november 2016

Noor! Design "LA VIE BELLE " BLOGHOP

Goedemorgen allemaal, 

Om te vieren dat het eerste nieuwe stansblok "La Vie Belle - Christmas Carol" uit is gekomen hebben we een bloghop georganiseerd. Het stansblok bestaat uit designpapier en daarbij passende stansvellen met leuk teksten en plaatjes. Ideaal voor het maken van kaarten, Pocket Letters en ATC kaartjes!

 6011/0382 stansblok Christmas Carol


De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 
Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden.

Je komt nu bij het blog van Judith vandaan...



Ook ik ben aan de slag gegaan met het mooie bloc La vie Belle.

Je mag nu doorhoppen naar Jenine !

                 


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 12 november t/m 13 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

                    Heel veel plezier toegewenst, 
                          
                         Groetjes Janneke
 

 

26 opmerkingen:

  1. Lekker veel laagjes gebruikt en wat leuk om de kerstroos een wit randje te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Janneke en van harte gefeliciteerd want ik weet dat je vandaag jarig bent. Ik wens je dan ook een hele fijne verjaardag.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n super mooie creatie met dit prachtige stansblok...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart zeg. Ik krijg al meer het hebben gevoel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en het plaatje met die vogeltjes doet het heel goed op deze kaart. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Janneke wat is dit een enige kaart. IK ben er weg van. Dit plaatje past zo mooi bij het papier. en de mal erbij. super de sup. Je mannenkaart in het Noor magazine vind ik ook zo mooi!Weer inspiratie. dan k je wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Janneke wat heb je dit leuk gecombineerd allemaal. Mooi die bruin/rood tinten, dat leuke plaatje in die mooie vierkante stans. Heel mooi geheel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart janneke !
    Heel mooie stans bloc daar kan je alle kanten mee uit heel mooie kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat trakteer jij ons op een mooi kaartje op je blog en dat nog wel op je verjaardag!
    Gefeliciteerd en een mooie dag

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartje , zo lief , op en top mooi , schattige vogeltjes
    Gelukkige verjaardag nog en een heel fijn weekend
    Lieve groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Janneke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart!
    Leuke vogeltjes.
    Die hangen vandaag aan mijn dop pinda streng, het wordt kouder en dan komen die schattige vogeltjes lekker achter het huis eten.:)
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Ik verheug me al op the most wonderful time of the year.
    Bedankt voor de ho p ik hop weer verder.
    Groetjes en fijn weekend Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een schitterende kaart heb je gemaakt met het mooie, nieuwe designpapier.
    Super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke daar ben ik weer na maanden van afwezigheid op jouw verjaardag :) Ik heb al voor jou gezongen dus dat zal ik u maar niet doen he hihi :p Wat een prachtig plaatje van die vogeltjes! Ik ben zo gek op die kleine vogeltjes maar zouden zij ook gek op mij zijn ...? LOL :p Jouw kaart heeft zo'n warme kerstsfeer en dat is volgens mij precies de bedoeling rond de kerstdagen :) Heel veel plezier vandaag!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart met die leuke vogeltjes.
    Mooie combinatie met mooie stansen
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart in deze mooie materialen, het blokje is besteld, maar of mijn kaartjes ooit zo mooi zullen worden...
    PS Gelukkige verjaardag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke,
    je staat niet op mijn kalender en dat vind ik niet leuk...maar je staat er nu op! Van harte gefeliciteerd!
    Je kaartje is heel mooi! Leuk dat stans blok met al die verschillende mogelijkheden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooie kaart met die vogeltjes, groetjes Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Mooie opbouw van de kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaart! Wat een leuk idee om de kerstster rood te maken en de randjes wit te inkten!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Janneke, ook weer zo'n mooie creatie, plaatjes zijn het , die jullie maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief kaartje! Gaaf de veelzijdigheid van dit blok

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook deze kaart is weer heel mooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Janneke,
    dat is weeral een toppertje hoor schitterend kaartje !
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart is dit geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi bli, leuk dat er niet alleen designpapier in zit maar ook plaatjes. Dan past alles perfect bij elkaar en bij jou leverde het een schitterende kaart op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen