donderdag 3 november 2016

Time for tea

Goedemorgen allemaal,

Deze maand is er weer een leuke Noor! sketch challenge georganiseerd waar jullie aan deel kunnen nemen.
Ondanks dat de maand net begonnen is, zijn er al een leuk aantal inzendingen.

                                                         
Voor deze sketch hebben we de No end border Libelles 6002/0585 gebruikt. Weet je dat de libelles van de Vintage Flourishes 6003/0036 hier precies op passen.


                                           6003/0036 Vintage Flourishes Libelles (2st)                          6002/0585 Noor! No end Border Libelles

De libelles heb ik uit twee kleuren dp gestanst en op elkaar geplakt. De vleugels werden iets bol gemaakt.

                                                                

Het dessinpapier komt uit het Crafty Boutique pakket 9100/0301.
Voor de tags heb ik de blauw kadermat met ronde hoekjes 6002/0631 gebruikt. De hoekjes heb ik als swirls tussen de bloementoef gestoken.

                                                            6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

Het middelste frame kun je goed gebruiken om rechthoekige kaartjes mee te maken.



Een heerlijk kopje thee ( je moet goed zoeken tussen de bloemen...) op de ene tag en natuurlijk mag het afternoon tea - theelepel & vorkje niet ontbreken.

                                                   6011/0070 Paper & Pictures Afternoon Tea   

                                                             6002/0465 Afternoon Tea Theelepel + Vorkje

De kaart heb ik verder afgewerkt met een bloementoef, plakparels , kant & lint.



Het voordeel bij een sketch is dat je niet zo lang hoeft na te denken over de opbouw van je kaart.

                                                http://noortje-design.blogspot.nl/2016/11/noor-design-challenge-7.html

Klik even op de afbeelding van de Sketch Challenge voor meer informatie. 

Gezellig dat je langs kwam en wie weet zie ik jou sketch kaart binnenkort verschijnen!

                                              Groetjes Janneke





10 opmerkingen:

  1. Super mooi en weer zo veel op te zien !!!!!
    Ik bewonder dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie jaart Janneke!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kaartje Janneke...zo een mooie stans eronderaan en zeker die 2 tagjes zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Janneke, je kaart was al snel weer weg van het Noor blog, stond de volgende er alweer op! Maar omdat jouw kaartje de aandacht verdiend kom ik maar naar je eigen bloggie! Volgens mij heb je het een beetje druk...ook veel werken?
    Je zie mijn kaart niet verschijnen jammer genoeg, kan niet meer linken op het blog en geeft teveel gedoe...jammer!!! Veel freubel plezier weer en pas op jezelf hè!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Janneke, je maakt prachtige kaarten meis!
    Helaas kan ik hier niet aan meedoen, weer niet, snik snik. Ik heb deze mal niet.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janneke,
    het is een supermooi kaartje! Daar heb je echt over na gedacht!
    Ik heb de mal ook niet (en koop hem natuurlijk niet om alleen aan een challenge mee te doen...) Al je details op de kaart zijn weer toppie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Janneke en weer met veel oog voor detail.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi, prachtig, geweldig! ehm..kan even geen andere complimenten bedenken ;-)


    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen