maandag 14 november 2016

Verjaardagspost en afscheid

Goedemorgen allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve mailtjes, felicitaties en kaarten voor mijn verjaardag!


Afgelopen dagen vielen er een aantal enveloppen op de deurmat ... Nu leek het me leuk om ze pas op mijn verjaardag open te maken. Arnold en de kids verklaarde me voor gek en waren misschien nog wel nieuwsgieriger dan ik.
Maar .... het is me gelukt!
Zaterdagochtend werd er al vroeg voor me gezongen omdat de kids moesten gaan werken. Daarna genoten van een heerlijk ontbijtje en één voor één heb ik de enveloppen geopend.
Wat een verwennerij meiden om deze prachtige kaarten te mogen ontvangen!!
Nogmaals HARTELIJK DANK!!


                                                      ( van achter naar voren...... )

                                              Marleen    -    Ellie    -     Anita

                                              Nancy      -    Gerie   -     Ans

                                                         Petra     -   Tineke 


Natuurlijk ben ik ook door Arnold en de kinderen verwend met bloemen, een  CD van Kinga Bàn , keukenschort, ovenhandschoenen, multomap en schrift en nog een kadobon van Janine omdat ik dan zelf kan uitzoeken wat ik graag wil hebben ;-)

S' avonds was het een gezellige drukte met familie en vrienden. En ook die kwamen niet met lege handen.. Echt ik ben vreselijk verwend!



Zoals de titel van dit blogbericht al zegt... neem ik ook AFSCHEID.... nee, niet van mijn blog of van jullie, maar ik neem afscheid van het Noor! designteam. 

Ik vond het een eer dat ik vorig jaar gevraagd werd om deel uit te mogen maken van het team en aan de slag te gaan met de nieuwste Noortjes!
De afgelopen tijd merkte ik dat er steeds meer druk kwam te staan op het "moeten" freubelen... Zoveel opdrachten maken binnen een korte tijd en daardoor bleef ik worstelen met deadlines en dat leverde weer stress op binnen het gezin. 
Ik miste mijn hobby zoals het bedoeld is.... Maar ook de bezoekjes op jullie bloggies.
Vandaar mijn keuze om te stoppen!!

 Op pinterest kwam ik onderstaande afbeelding tegen:

 

                              Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne week toegewenst!!

                                                              Groetjes Janneke
 

18 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd Janneke. Je hebt zo te lezen een hele leuke dag gehad. En een verstandige keuze om te stoppen hoor. Een hobby moet wel leuk blijven en geen verplichting worden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je zo'n toffe verjaardag had Janneke! Ik denk dat je voor jezelf een goeie beslissing genomen hebt, het is natuurlijk een grote eer om in zo'n team te kunnen/mogen zitten, maar als het moeten is ipv mogen, kunnen, ...
    Blijf genieten van alles!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janneke ik wou je nog veel feliciteren met je verjaardag en zoals ik gelezen heb, was het een fijne verjaardag.
    En je spreuk heb ik opgeslagen, je hebt het precies hiermee gezegd wat je bedoeld!!
    Het moet een hobby blijven!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoeraatje voor jou! Wat kreeg je mooie post! En je todo lijst daar sta ik helemaal achter! Succes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janneke, zoals ik al op de kaart schreef had ik op dat moment even geen andere kaart en ik redde het niet om er nog een voor je te maken want ik zag het pas de dag voor je verjaardag. Hij is daarom niet minder gemeend en toch een eigen gemaakte kaart ;-)

    Wat fijn dat je een leuke en fijne dag hebt gehad. Wat je keuze betreft kan ik me aansluiten op wat je zelf ook al schrijft. Zodra het "moeten" word is het niet meer leuk. Ondertussen vind ik het wel erg leuk dat we je weer wat vaker in blogland gaan zien ;-) Top!

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je handgemaakte kaarten via de post kreeg (ik ben heel slecht in versturen...) en dat je zoveel mooie cadeaus hebt gekregen. Knap dat je de knoop hebt doorgehakt om te stoppen bij Noor. Je hebt het echt fantastisch gedaan, elke kaart was een waar kunstwerkje. Ik weet zeker dat ze je bijdrage enorm gaan missen! Maar omdat alles er om heen ook tijd kost en omdat er nog zoveel meer leuke merken zijn om mee te knutselen ( ;-) ) gun ik je ook lekker weer die vrijheid en ontspannen zelf alles bij elkaar zoeken van materiaal. En lekker knutselen omdat je wilt en niet omdat je moet! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte gefeliciteerd met verjaardag!
    En dat was vast een heel moeilijk besluit wat je moest nemen. Maar ik ben blij dat je wel lekker doorgaat op je blog en wij nog heerlijk kunnen blijven genieten van je prachtige creaties maar dan heerlijk op je eigen tempo zonder druk.
    fijne dag!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik schrok me een hoedje! Ik dacht even dat je afscheid nam van het bloggen! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Weet je dat ik die niet op mijn kalender had staan?? Toen ik er achter kwam dat je jarig zou worden, vond ik net die dag je kerstkaart met je nieuwe adres erin (alweer een jaar oud bijna) terug.
    Poeh, als ik het zo lees dan klinkt het niet meer als hobby. Daar kun je natuurlijk voor kiezen, maar als je gezin eronder gaat lijden...dan is de beslissing denk ik niet zo moeilijk! Ik hoop dat je snel weer heel veel plezier gaat krijgen in het op jouw tijd hobbyen.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je er al over gesproken hè Janneke! Ga jij nou maar weer lekker plezier krijgen in het maken van mooie kaartjes met alle eigen spulletjes wanneer het jou uitkomt!!!
    Heerlijk dat je zo verwend bent met je verjaardag!!! Veel fun weer in Blogland!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    ik heb ook al gemaild met je..dus je weet hoe ik er over denk..Je hebt een goede beslissing genomen, als het moeten wordt, dan is het niet meer leuk..Gelukkig heb je dan nu weer tijd om gezellig kaartjes te maken en bloggen is ook leuk..
    Je hebt mooie kaarten gekregen en bent lekker verwend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Janneke,

    Het moet natuurlijk wel leuk blijven allemaal dus is snap je keuze volledig. Je to-do list vind ik geweldig ik kende hem al hij hangt ook bij ons op het werk1
    Heerlijk dat je zo verwend bent met je verjaardag dat hoort er toch bij als je jarig bent...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke. Goede beslissing. Want moeten is niet leuk! En je gezin is ook belangrijk. Zo te zien heb je een fijne verjaardag gehad. Nog gefeliciteerd. We gaan weer genieten van je altijd mooie creaties. Groten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst: wat een respect heb ik voor jou dat jij kan wachten met het openen van enveloppen! Ik kan dat ECHT NIET! Ze gaan mij roepen: 'Chantal...open ons...open ons....' Als ik dat niet doe gaan zij schreeuwen: 'Open ons!...Open ons!' en als ik ze dan nog niet open ... dan worden ze agressief hoor! Haha nee ik kan het echt niet. Je bent echt vreselijk verwend maar dat verdien jij ook! Geniet heerlijk na van alle mooie cadeau's, kaarten en gezelligheid! Ik begrijp jouw beslissing om uit het team te stappen heel goed en ik vind het ook een hele moedige beslissing van jou! Het zal niet makkelijk geweest zijn om deze beslissing te nemen maar ik weet zeker dat het een groot verlies is voor Noor! maar een aanwinst voor jouw tijd, energie en gezin ;)
    Dikke knuffel en liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige spreuk! Ik snap je helemaal. Als het moeten wordt dan gaat de hobby naar de achtergrond. Natuurlijk heel gaaf dat je deze kans kreeg en niet makkelijk om er weer van af te zien. Maar jijzelf en je gezin gaan voor! En dan straks lekker weer relaxed kaartjes maken.
    Tot blogs!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janneke, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en waarschijnlijk heb je het gewoon verdiend om zo verwend te worden...;p
    Je keuze begrijp ik helemaal (maar dat weet je al van eerdere gesprekken), hobby moet hobby blijven om het ontspannend te houden. Die to-do list ga ik pinnen bij je...hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke ,
    Super leuk zoveel kaartjes krijgen op je verjaardag alsnog van harte gefeliciteerd Janneke !!
    De spreuk begrijp ik volkomen .........wat een mooie spreuk .....
    Heel veel plezier verder in wat je graag doet en terug in blogland .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Janneke
    Wat ben je verwend zeg met je verjaardag maar dat verdien je ook, helaas was ik het vergeten om je een kaartje te sturen dus sorry hiervoor.
    Die spreuk is wel erg mooi en je hebt gelijk dat je aan jezelf denkt en aan je gezin dus geniet daar vooral van zodat alles leuk en relaxt blijft.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaarten heb je gekregen. En wat ben je heerlijk verwend met zoveel leuke/mooie kadootjes. De spreuk is een mooie om na te leven.
    Groetjes Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen