woensdag 28 december 2016

Ik wens je....

Goedemorgen allemaal,

Na een aantal weken blogstilte kom ik vandaag weer eens gezellig met een kaartje.

Ik wil niet zeggen dat ik stil gezeten hebt hoor, want mijn dagen waren druk bezet... Na de kerstkaartenstress waarom begin ik er ook steeds weer zo laat aan..... ben ik verder gegaan met het inrichten van mijn hobbykamer. Deze week gaat manlief het garagedak isoleren zodat ik er straks warmpjes bij zit!


Tijdens de KreaDoe heb ik de mooie lijn "Frozen Forest " van Studio Light gekocht. 
Wat gaaf dat ze ook stencils en tekst stempels hebben uitgebracht.
De basis van deze kaart is de DDBD mal card art star en heb ik gesneden uit zwart cardstock. 




In de linker bovenhoek een mooie toef gemaakt met sneeuwvlok, sterren en kwartel veertjes..  een strik van zwart organza met twee belletjes in het midden van de ster. 


Aan de binnenzijde het mooie dessinpapier met sterretjes ( BASISFF227 ). Uit het stansvel (EASYFF534) heb ik het winterse plaatje met het hert gebruikt. 
De nieuwe mal van Noor! ( blauw ovaal sierlijk 6002/0639) werd gestanst uit zwart cardstock en doormidden gesneden.  


De stencil met takken heb ik gestanst uit bruin papier uit het Frozen Forest Paperpad PPFF38.
Na het embossen de takken wit gemaakt met Memento, dit geeft toch een winters effect! 
Daarna een tag gemaakt met daarop een mooie gestempelde tekst ( STAMPWM119) 




De laatste dagen van dit jaar liggen voor ons.... 
Ik kijk terug op een enerverend jaar, waarin we verhuisden naar onze nieuwe woonplaats.. een druk en hectisch jaar op het werk... afscheid moesten nemen van geliefden... blij mochten zijn met de komst van onze kleine pup... en op creatief gebied mocht ik genieten van alle fijne contacten hier op mijn blog!!

                           Voor het nieuwe jaar wil ik jullie graag het volgende toewensen:

 
 

                                                        Liefs Janneke
  

17 opmerkingen:

  1. Allemaal heel herkenbaar. Deze kaart is een juweeltje. Wat prachtig gedaan. Het papier heb ik ook, past allemaal zo mooi bij elkaar. Deze kaart was dus ook een heel werkje, maar het resultaat is verbluffend. Mijn complimenten.
    Voor jouw wens ik ook alleen maar goede dingen in 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Deze lijn van studio Light is erg mooi. Ik heb die ook.
    Jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. En de beste wensen voor 2017!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad een hele mooie lijn maar wat heb je dit ook allemaal weer ontzettend mooi weten te combineren. Ziet er schitterend uit zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart met die mooie materialen van Frozen Forrest!
    Dankjewel voor je kaartje!
    geniet maar verder van het inrichten van je knutselkamertje en de eindejaarsdagen!
    lieve groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Janneke! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Heerlijk winters met een stoere touch!
    Wat heerlijk om je knutselkamertje in te richten, volgens mij begint het dan al lekker te kriebelen om aan de slag te gaan. Jij hebt dadelijk echt een frisse start in het nieuwe jaar!

    Alvast een fijne jaarwisseling en op naar een nieuw creatief jaar!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Janneke! Prachtige kleuren en alles weer zo mooi gecombineerd!

    Voor jou en je dierbaren ook een hele fijne jaarwisseling en zoveel zegen als alle druppels van de regen.

    Lieve groetjes,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse kaart Janneke !
    Heel mooi design papier .
    Voor jou en je familie Fijne Feestdagen en een creatief 2017 !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het toch een mooie stoere lijn hè Janneke! Geweldig hoe je hem met dit model hebt gemaakt! De buiten en binnenkant zijn prachtig! En wat heerlijk dat je hobbykamer in aantocht is!!! Je hebt zeker een heel enerverend jaar achter de rug, maar in 2017 gaat het zeker weer goed komen allemaal! Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en ook weer veel plezier met het knutselen en je blog!
    Tot volgend jaar!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Echt een heel leuk model en super mooi papier. Ik wens je heel veel fijne, creatieve uurtjes toe in je nieuwe knutselstekkie. En natuurlijk op persoonlijk vlak ook alvast al het goeds voor het nieuwe jaar. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Alles past goed bijelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaartje is weer een beauty Janneke...prachtig papier gebruikt en die leuke accentjes passen er weer perfect bij...
    Fijn dat je hobbykamer al een eindje op orde is....zal het freubelen nog leuker worden
    Ook voor jou en je dierbaren een hele fijne jaarwisseling en een mooi, gezond maar vooral een creatief 2017...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is weer schitterend! Nog even en dan is je hobbyhokkie klaar. Wat heerlijk een plekje voor jezelf.
    Ik wens ook jou en je familie een gezond en gelukkig nieuw jaar!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie wens zeg! En je kaart is ook geweldig. Straks lekker genieten van je hobbykamer. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Janneke, van de voorkant met ster ben ik helemaal weg, ga ik onthouden voor volgend jaar. Gaaf dat je straks een lekker warme hobbyruimte hebt.
    Alvast een veilige, gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt, ik kijk mijn ogen uit! Super om straks je eigen (warme) plekje te hebben, geniet ervan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic, beautiful work.
    Best regards and I wish: 365 happy days, 52 wonderful weekends
    12 great months, 4 color seasons
    and dreams come true in the New Year !!!
    Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart!!!, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen