vrijdag 6 januari 2017

Love & Home

Goedemorgen allemaal,

De eerste week van dit nieuwe jaar zit er al weer bijna op!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind dat de dagen weer "normaal" zijn.
De boom en versieringen werden op 2 januari al opgeruimd en daarna heb ik me heerlijk uitgeleefd... De gordijnen werden gewassen en de ramen gezeemd, daarna met een sopdoek door het huis en whala.... alles lekker schoon, een goed begin van 2017!



Wat is het dan genieten om na zoveel gedane arbeid heerlijk aan de freubel te gaan.
 Gisteren was mijn vriendin jarig en voor haar heb ik deze tag gemaakt.




De basis heb ik gesneden uit wit cardstock 21 x 11.5 met daarop uit lichtblauw dp een kleinere tag.
De plaatjes komen uit het stansblok Love & Home van Studio Light.
Aan de zijkant de randstans Happy Birthday 6002/0296. Met witte gesso heb ik de randjes van het dp een beetje aangezet.


Een grote bloementoef gemaakt bovenop het hart 6002/0381. De kleine hartjes die als restafval uit het stencil komen, heb ik bewaard en op het kantje aan de onderzijde geplakt!



Zo mijn eerste kaart en blogbericht van dit jaar is een feit en ik hoop dat er nog veel meer gaan volgen...
Een hele gezellige dag en een goed weekend toegewenst!

                                         Groetjes Janneke

20 opmerkingen:

  1. Mooie tag heb je gemaakt voor je vriendin. Mooie bloementoef
    Lekker om weer een nieuw jaar te beginnen in een schoon huis.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Tag is dit geworden Janneke en jij ook een fijn weekend!
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige label met zo'n mooie bloementoef! Ik vind het ook heerlijk hoor, weer lekker alles opgeruimd.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtige verjaardagstag maakte je voor je vriendin. Prachtig :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent op een prachtige manier aan de slag gegaan.
    En ja: wat lijkt je huis weer 'groot'als alles is opgeruimd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kun je ook bij mij langs komen Janneke met de sop doek, whaha
    Je hebt een hele mooie label voor je vriendin gemaakt! Prachtig is dat
    stansblock van STudio L. waar je zelf nog een mooie eigen insteek aan hebt gegeven! Ik vind het erg gaaf alles bij elkaar!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Janneke! Hele mooie, frisse, vrolijke kleurencombi! Helemaal in jouw stijl.

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je weer te zien, had je al gemist !
    Super mooie tag !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Janneke, je planten lijken echt te hangen is dat ook zo? Heel mooi label.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh janneke wat ziet dit er prachtig uit!!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag heb je gemaakt, daar was ze vast heel blij mee..
    Lekker gevoel als alles weer opgeruimd en schoon is..
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige label geworden voor je vriendinen idd geeft het een lekker gevoel als je huis weer helemaal schoon en fris is en de dagen gelukkig weer normaal zijn hoe leuk die feestmaand ook is.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie tag Janneke ! Zo vrolijk ! Hier zal je vriendin vast heel erg blij mee zijn.
    Wat goed zeg zo'n opgeruimd en spic en span huisje ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Janneke,
    wat kan dat een fijn gevoel geven! Ik ben het ook van plan in januari, ruimte voor ruimte onder handen nemen.
    En opruimen, natuurlijk.
    Je tag is gaaf! Heel mooi met die hangplantjes..Leuk!
    Groetjes en tot gauw dan maar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig labelkaartje heb je voor de verjaardag van je vriendin gemaakt Janneke
    KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tag heb je gemaakt Janneke. Daar zal je vriendin zeker blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie tag voor je vriendin Janneke !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke tag zeg! Wat zul jij genieten van je schone en opgeruimde huis :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart mooie bloementoef, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen