donderdag 12 januari 2017

Pink VW Beetle for a happy girl

Goedemorgen allemaal,

Eind vorig jaar is dochterlief geslaagd voor haar rijbewijs en sindsdien maakt mijn autootje meer kilometers dan voorheen.... Ra ra hoe kan dat??




Inmiddels is ze aan het sparen om zelf een auto te kunnen kopen, maar het gaat niet erg hard... Ze werkt op  vrijdagavond en zaterdag in een tuincentrum en af en toe past ze op bij een aantal gezinnen.
Maar ja, het is ook een echte meid,  die de verleiding van nieuwe kleding en schoenen slecht kan weerstaan LOL..
We hebben wel een afspraak gemaakt over kilometer vergoeding, want mijn auto rijdt helaas niet op water ;-)

Deze week is ze 19 geworden en ze wilde heel graag geld voor haar verjaardag, dus dat bracht me op een idee!!




Een aantal jaar geleden kocht ik bij Sandra's Scrapshop het patroon van de VW Kever 
maar heb hier nog nooit iets mee gemaakt...
Dus mijn map met patronen maar eens opgezocht en aan de slag gegaan.
Eerlijk gezegd heb ik er heel wat uurtjes op zitten zwoegen aangezien het patroon niet helemaal in verhouding getekend is en ik miste ook een aantal delen, erg jammer  :-(




De binnenzijde van het doosje heb ik beplakt met bijpassend dp en daarin heb ik het geld gedaan.
Janine vond de auto met inhoud ontzettend leuk, en ze moest vreselijk lachen toen ze zichzelf ontdekte achter het stuur!!

Gisteren was ik op pinterest aan het zoeken naar patronen van voertuigen en daar vond ik ook nog een template van Herbie de VW-Beetle..
Ik vind mijn roze autootje er verdacht veel op lijken, hahaha!


Gezellig dat er weer nieuwe volgers mijn blog gevonden hebben, wees welkom en laat je inspireren!

                                                  Een fijne dag toegewenst,

                                                        Groetjes Janneke





18 opmerkingen:

  1. Wauw ! dat zal wel zijn dat je hier een paar uurtjes zoet mee was ! Hoe origineel ! Mooi gedaan Janneke ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net écht...gaaf gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is fantastisch! Haha haar koppie achter het stuur is ook super grappig. Wat een werk heb je er van gemaakt. Jeetje. Wel balen dat de template dan net klopt en je zelf nog moet gaan puzzelen. Maar dit geweldige autootje gaat ze vast een mooi plekje geven op haar kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die ontzettend mooi geworden Janneke!! Zo heb je echt een gaaf en persoonlijk cadeau.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm superleuk en grappig dat er onderin ruimte was om iets in te doen. Geweldig :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk Janneke maar dan heb je ook iets. Super leuk gedaan zeg.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke auto heb je voor je dochter gemaakt.
    Dan hoeft ze vast geen echte meer ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    ook hier nog van harte met je dochter! Wat een super leuk origineel cadeau heb je voor haar gemaakt! Prachtig hoor!!!
    Ja dat sparen gaat niet zo snel hé.
    Maar komt vast goed ooit eens. Sven is in de vakantie op geweest voor zijn rijbewijs voor de eerste keer, helaas....moet nu twee maande wachten zo vol is het! Dus eind februari gaan we weer duimen!
    Wat worden ze dan toch groot hé!?
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww dat heb je gaaf gemaakt zeg,
    zeker een klus maar dan heb je ook wel wat.
    Leuk met die foto van haar erbij ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Huh 19 jaar alweer, het vliegt! Nogmaals van harte Gefeliciteerd Janneke! Je gepuzzel met het patroon heeft zijn vruchten afgeworpen hoor, ik vind 'm super!!!
    Het fotootje achter het stuur is de kers op de taart, hihi Ja ik deed het ook met mijn jongens hetzelfde, ze mochten in mijn autootje rijden, maar benzine en boetes waren voor hun zelf, hihi Auto rijden is duur en je moet ze een beetje voorbereiden toch! Fijne avond!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke,
    het autootje is wel prachtig geworden en leuk met je dochter achter 't stuur.Dat moet inderdaad een hele klus zijn geweest, je hebt eer van je werk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige manier om geld cadeau te geven Janneke. Heel knap gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooooow Janneke wat een leuke verjaardagscreatie heb je voor je dochter gemaakt...prachtig autootje en zeker dat ze al aan het stuur zit is een heel leuk detail....
    Ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag..

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Janneke wat een leuk verhaaltje ... Prachtige creatie heb je voor je dochter gemaakt. Ik kan mij best voorstellen dat dit nog heel lang een leuk plaatsje bij haar gaat krijgen !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Janneke,
    wat een ontzettend leuke Kever heb je gemaakt voor Janine. Zo is geld geven heel leuk! En je hebt gelijk over de kilometervergoeding. Ging hier ook zo. Even voor dit en even voor dat! Maar Willemijn ging dan af en toe tanken en gooide hem weer vol. En dat compenseerde dan weer.
    Zo fijn als ze hun rijbewijs hebben en het kan ook heel handig zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HOI janneke wat heb je jou lieve dochter verwend zeg met een echte top creatie supersss mooi gedaan en heel leuk om geld in te doen ook van harte gefeliciteerd met jou jarige dochter
    heel fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen