zaterdag 18 februari 2017

Een fijne verjaardag!

Goedemorgen allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de gezellige reacties op mijn vorige blogpost. Zo leuk om te lezen steeds, dat waardeer ik enorm. Zeker nu ik het laatste jaar zelf niet heel trouw bent geweest in het achterlaten van reacties ...
Ook wil ik Esther welkom heten als nieuwe volger... Leuk dat je mijn blog gevonden hebt, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!


Vandaag is het de verjaardag van Anja Deurloo ( Anja's Scrapbook). Speciaal voor haar maakte ik deze kaart met het mooie papier van Maja Design!


Ik heb het kaartje voor mijn doen, vrij strak gehouden. Anja is niet zo weg van overvolle kaarten ;-)
Het zijn twee vierkanten die je in elkaar schuift en met een stukje kant als een soort boekje dicht knoopt.


Aan de binnenzijde ook nog een mooi plaatje van Maja Design. Het water loopt me in de mond van zo'n heerlijke taart!


Ik moet zeggen dat het voor mij écht een uitdaging was om een strakke kaart te maken, maar het is me gelukt!
Morgen heb ik een avonddienst, maar vandaag ben ik lekker vrij... dus daar ga ik eens uitgebreid van genieten ;-)

                          Een heel fijn en gezellig weekend toegewenst,

                                               Groetjes Janneke

15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk model Janneke. Dat is heel mooi gedaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Janneke,
    wat een prachtig kaartje! Mooie plaatjes zijn dat! Wauw zeg! En het is je prima gelukt om een strakke kaart te maken. Deze vind ik mooi, maar ik vind jouw volle kaarten ook prachtig!! Wil niet zeggen als je ze zelf niet maakt, je ze niet mooi vind hoor!
    Geniet lekker van je dag en morgenavond dienst...begint dat echt begin van de avond, of al om 15 uur ? In elk geval werk ze.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een schitterende kaart Janneke! Ook al is tie minder vol dan je gewend bent...hij is wel mooi.
    Ik ben ook niet zo trouw in berichtjes achterlaten. De tijd ontbreekt me gewoon. Naast mijn DT-werk wil ik graag ook nog voor mezelf freubelen. Daarnaast haak ik nog graag en wil ook genieten van man, kinders en kleinkinderen. Mijn posten op mijn blog hou ik trouw bij en daarom gebeurt het vaak dat ik bij velen een berichtje op FB achterlaat. Dit gaat zoveel sneller en probeer ik niemand tekort te doen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie hoor...mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Wat een geweldig leuk model ook! Top kaartje!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janneke,
    wat een leuk model is dit! ook heel mooi papier en plaatjes, jij hebt het bestekje ook zie ik..soms is het ook wel eens leuk om iets anders te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend verjaardagskaartje Janneke....TOP!!!

    groetjes Rosina..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Janneke wat een schitterend kaartje toppie gedaan !
    liefs martine en fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart en wat een prachtige vorm!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Janneke, heel mooi :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty's van mooie kaarten Janneke !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Janneke, hoe gaat die met jou? wat een prachtig model kaart is dit en zal hem zelf ook eens gaan maken.
    Mooie embellishments en papier heb je gebruikt.
    fijne week en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie, stijlvolle kaart Janneke!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen