donderdag 2 februari 2017

Slaap kindje slaap....

Goedemorgen allemaal,

Van mijn verjaardagsgeld kocht ik de nieuwe "babylijn" van Marianne Design!
Wat zijn dit super gave stanzen hè en ook het bijpassende paperbloc is zo mooi...



Op 24 januari is Benthe geboren... Zij is het dochtertje/zusje van onze oude overbuurtjes!
Dus kon ik heerlijk met mijn nieuwe spulletjes aan de slag.


De basis van deze kaart is de DDBD card-art zuigfles. Het dp komt uit het Pretty paper bloc Eline's Sweet Stars PB7051.
De naam van de kleine meid maakt ik met de letters CR1281, daarna stanste ik een label CR 1352 uit wit cardstock en dessinpapier. Daarop de leuke tekststempel CS0961 " Slaap kindje slaap..."


De kaart heb ik verder aangekleed met de schaapjes, melkfles en wiegje uit de Collectables 1422.

Er zijn veel zwangeren in onze omgeving, dus voorlopig zit ik nog even tussen de roze/blauwe papiertjes....


Ik wil deze geboorte kaart graag mee laten doen bij: 

Marianne Design Kreadivas: # 30 alles geht mit MD - Option Baby
 AnMa : # 65 Feest

                                                  
                                                       Groetjes Janneke
 

15 opmerkingen:

  1. Wat schattig is de babyfles Janneke, de tekst doet het er ook héél leuk bij, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel lief dit babykaarte janneke...zo leuk dit flesmodelletje..en super schattige accentjes erop gemaakt

    groetjes en en fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat super leuk.
    Ik vind de nieuwe baby-lijn ook helemaal geweldig,
    heb mij er zelf ook al mee verrast. ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nieuwe spulletjes van Eline zijn ook weer geweldig leuk en je lieve kaartje ziet er super schattig uit!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige babyfles. Ik ben gek op babykaartjes...
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Janneke, ik houd ook zo van deze mooie lijn van Eline. Prachtig is die fles altijd weer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige serie Janneke. Zo lief, die bottle en plaatjes. Maar de tekst is gaaf zo. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allerliefst deze baby-kaart Janneke. Leuke spulletjes heb je gebruikt om de fles te decoreren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Janneke, wat een enige babykaart! Mooie spullen weer van MD, he? Mooi dat roze met bruin en wit. Babykaartjes zijn zo leuk om te maken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Janneke, wat mooi. Zulke prachtige creaties worden heel zeker gewaardeerd en bewaard.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een groter feest dan de geboorte van een baby bestaat bijna niet, toch? Prachtige kaart met de nieuwe MD serie gemaakt. Dank voor het meedoen met de Feest challenge bij AnMa Creatief!
    xx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een prachtige lijn en je hebt er iets prachtigs mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om jezelf zo te verwennen. Je creatie is hartstikke leuk geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen