dinsdag 27 juni 2017

Zomerse verjaardag

Hallo allemaal,

Wat hebben we tropische dagen achter de rug hè. Nu heerlijk genieten van een verkoelend windje en normale temperaturen.
Het is maar goed dat wij niet zelf het weer kunnen beïnvloeden, want dan zou het een zooitje worden!
Waar de één geniet van hoge temperaturen en uren bakken aan het strand, blijf ik liever in de schaduw of als het me te heet wordt dan zoek ik de verkoeling wel in huis ;-)

 Vandaag neem ik jullie mee naar een mooi stukje strand...





De basis van deze kaart is de shape art frames label van DDBD en heb ik uit kraft gesneden. Daarna de kleinere delen gesneden uit het Pretty papersbloc NAUTICAL PK9133.
De randjes heb ik bewerkt met distress inkt.




Het plaatje komt van het knipvel IT 586  en heb ik gemat op wit cardstock wat ik uitgesneden heb met de Basic Shapes CR1359 .
Als je naar het strand ga, mag een emmer en schep CR 1278 natuurlijk niet ontbreken.
Kijk eens wat voor prachtige schelpen CR1363 er voor het rapen liggen!!




Voor deze kaart heb ik ook de wat oudere malletjes gebruikt; meerpaal, meeuw en het bootje CR 1279. En voor het dp met de visjes heb ik het stencil CR1254 gebuikt.




Aan de bovenzijde een grote jute strik gemaakt en opgefleurd met een grote bloem.
De tekst "Happy Birthday" CR1320 heb ik uit wit cardstock gesneden en bewerkt met distress inkt. Daarna het stencil overgetrokken op kraft en dat onder de tekst geplakt.
Tussen het dp met visjes en het plaatje zien jullie nog een héél klein stukje van het Porthol LR0417




Bij een label kaart vind ik het altijd leuk om aan de zijkant een rand te maken...
Ik heb de folding dies Nautic CR1275 twee maal uit kraft gestanst en hier en daar iets weggeknipt en tussen het cardstock gestoken.

Wat heb ik genoten om deze kaart te maken, hopelijk heb ik jullie ook kunnen inspireren!


Deze zomerse kaart doet mee met de volgende challenge:

Marianne Design : Zomerse verjaardagskaart
MD Kreadivas : Aan zee
Noordesign UK : Summer
The ribbon girls : any image


              Een hele fijne en gezellige dag toegewenst!

                                    Groetjes Janneke 


 


 

23 opmerkingen:

  1. Hey Janneke,
    Ik ben vast één vd eerste...voor mijn avonddienst uit toer ik vaak nog even door blogland haha Je kaartlabel is prachtig en ik heb genoten van dit strand avontuur!!! De oudere stansen doen het prima hoor en zijn nog steeds gaaf!!! We kunnen niet met iedere hype meegaan, want dan raken we failliet! En daarbij hoeveel schelpen, ankers, meeuwen etc. aanschaffen!!! Die kleine schelpjes is wel een mooie aanschaf en zo leuk te gebruiken en dit visnet is ook super gaaf!
    Prachtig gedaan en lekker zomers!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janneke wat een beauty is je kaartje
    je kan er blijven naar kijken en er van genieten ......schitterend gedaan !!
    En zo mooi gepresenteerd met het zand en de schelpen toppie
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pronkstuk heb je weer weten te maken Janneke!
    Prachtig, wat is er toch veel op te zien.
    Ik kan het ook wel waarderen dat het iets frisser is, alleen de regen vind ik dat net even wat minder. Maar ja we kunnen niet alles hebben.

    Bedankt voor het showen van dit prachtige zomerse geheel, vrolijkt me helemaal op!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Janneke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kaart Janneke !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige strandkaart!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart geworden met alle leuks wat je erop hebt gezet. Dit blijft mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janneke,
    voel me ook een stuk beter als het wat koeler is, maar er zijn ook mensen die het heerlijk vinden..Je hebt een prachtige, maritieme tag gemaakt en wat heb je er weer leuke dingen op verwerkt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Janneke! Wat een mooie details ook op je kaart! Leuk zoals je het bootje op de afbeelding gedaan hebt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Janneke,
    wat heb je weer een prachtige tag gemaakt. Zoveel te zien. En enig, het net en de gevulde emmer en de schep... Kan me indenken dat je ervan genoten hebt om dit te maken. Echt zo'n kaart die je het liefst een poosje zelf wilt houden, of niet?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, Janneke.
    Je kaartje hieronder vind ik ook heel mooi, heb dat papier ook nog liggen ;)

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohw, maar aan dit strand wil ik ook wel vertoeven als het wat minder mooi weer is. ;o)
    Wat heb je dit prachtig gemaakt!!! De details zijn echt verbluffend mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende labelkaart met een super mooi aangekleed strandtafereeltje Janneke. Leuk detail de borderrand langs de zijkant.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie labelkaart gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW.....prachtig label en ook zo heerlijk zomers en ja ook ik zoek lekker de koelte op hoor met die warmte ik zit liever in de vroege ochtend en late avond buiten. Dit mooie strandtafereel is een beetje jeugd sentiment, want met een gezin van zes kinderen was zo,n grote zandbak natuurlijk heerlijk vertoeven. Super mooi gedaan.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie zomerkaart, veel te zien! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Janneke
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige strandkaart,mooi de grote jute-strik en een prachtige rand. Leuk de emmer met schelpjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig hoe je dit gemaakt hebt janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het strand thema is geweldig. Jij laat ons ook heel veel zien op de tag. Het is fijn dat 'oud' en 'nieuw' prima te combineren zijn. Het strand verander ook nooit, dus blijf het up to date. Mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Janneke wat is jou strandkaartje geweldig mooi met zoveel leuke en mooie accentjes erop verwerkt
    heel fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen