woensdag 25 oktober 2017

Fijne verjaardag

Hallo allemaal,

Daar ben ik dan weer!!

Ik kreeg de laatste tijd een paar mailtjes/berichtjes met de vraag of het wel goed met me ging omdat het zo stilletjes is op mijn blog...
Nu wil ik er niet heel veel over kwijt, maar de afgelopen periode heeft het zeg maar flink gestormd in Huize Vink en daardoor hebben we een aantal moeilijke beslissingen moeten nemen... Dat kost veel energie hè !

Maar vandaag ben ik weer terug en kan ik jullie zeggen dat ik ook weer zin heb om te freubelen ;-)




Deze kaart maakte ik in opdracht voor mijn moeder. Eén van haar oudere zussen werd 70 jaar en daar wilde ze graag een speciale kaart voor hebben.
Dus nu had ik een stok achter de deur om mijn hobbykamertje in te duiken!


De basis van deze kaart is de DDBD Shape art Romantic, het dp en plaatje zijn van Studio Light.



 Ik heb voor deze kaart een aantal Noortjes gebruikt. De vlinders komen van een heel oud vel van Janneke Brinkman, maar ze blijven gewoon heel mooi om te gebruiken!


Aan de bovenzijde een flinke bloementoef in bijpassende kleuren en natuurlijk mocht het getal 70 niet ontbreken.
Ik heb een stukje touw aan de achterzijde gemaakt zodat de kaart opgehangen kan worden.

Het was heerlijk om weer tussen mijn knutselspulletjes te zitten en ik ben best tevreden over het eindresultaat, de jarige was er overigens ook heel blij mee!

                                   Een hele fijne en gezellige dag toegewenst!!

                                                          Groetjes Janneke



18 opmerkingen:

  1. schitterende verjaardagskaart Janneke! Tja, en als het stormt lukt het natuurlijk niet echt om te knutselen, hopelijk nu weer een rustige stille wind...
    lieve groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je er weer bent Janneke en ons weer zo'n prachtige creatie laat zien en ik kan mij voorstellen dat de jarige er blij mee was!
    ik hoop tot snel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om je terug te zien Janneke en ja kan zien dat je genoten hebt van dit kaartje te maken ... Echt super mooi verjaardagskaartje waar super mooie materialen op gebruikt zijn ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart,Janneke.Prachtig afgewerkt.Soms heb je even tijd voor jezelf nodig en dan staat je hobby even op een laag pitje.Heel begrijpelijk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooi kaartje ik wens je nu wat rustiger weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi kaartje ik wens je nu wat rustiger weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er heerlijk romantisch uit. Mooie materialen heb je gebruikt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige fleurige. Bloemige creatie heb je gemaakt Janneke. Alles heel mooi bij elkaar gezocht. Ziet er tip top uit. . Dit valt vast goed in de smaak. En je moeder kan iets prachtigs versturen.... fijn je hier weer te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker een heel mooi en bijzonder kaartje. Met zorg samengesteld zo te zien. Fijn om weer iets van je te zien.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janneke,
    Fijn weer wat van je te lezen en te zien. Stormen zijn niet altijd leuk, maar ik hoop dat het niet met gezondheid te maken heeft en dat jullie allemaal gezond zijn.
    Je kaart voor je tante is echt een plaatje! Super vrolijk en feestelijk!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig is de storm weer geluwd bij jullie en vind je weer tijd vindt om tussen je knutselspulletjes te gaan zitten en deze prachtige kaart te maken!
    Je tante kan ook niet anders dan hier heel blij mee zijn....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart heb je voor je tante gemaakt Janneke...prachtig mooie bloemen erop, deze zal ze zeker erg waarderen...
    Hopelijk kom je nu weer wat in rustiger vaarwater...sterkte ermee!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt fijn dat je er weer bent
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janneke
    Wat een prachtige kaart met al die mooie bloemen, hier is je tante zeker heel blij mee.
    Wat naar Janneke, hopelijk blijft de storm nu ver uit jullie buurt, sterkte meis.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi mooi mooi Janneke. Ik hoop ook dat het wat rustiger geworden is in huize Vink.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stormen waaien gelukkig over Janneke! En je moeder heeft het goed gedaan jouw weer eens in je hobbykamer te zetten! En ze gaat met trots deze prachtige kaart aan haar zus geven! jouw tante als het goed is? ook nog gefeliciteerd hoor!
    Niet meer zo lang weg blijven hoor, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn om weer wat van te horen en dan nog wel met zo'n schitterende kaart.
    Prachtig met zoveel details. Ik hoop dat het weer wat rustiger is nu en veel sterkte met wat je bezig houdt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie kaart Janneke voor een 70-jarige.
    Mijn laptop heeft een spook van binnen. (Zal wel een beetje door mij komen), maar af en toe kom ik te dicht onderin bij de spatiebalk en schiet de mail gewoon weg. Nu zag ik niet dat ie terug schoot naar Ans en wat ik jou wilde schrijven stond daar. Dus even duidelijk gemaakt.
    Ik had vroeger, een kleine 20 jaar geleden hetzelfde met die knie. Alleen wilde toen de arts er over nadenken. Na een jaar terugkomen en nog een keer hetzelfde.Uiteindelijk twijfelden ze toen nog erg bij een knie. Een heup ging vlotter. en heb ik het er toen bij gelaten. Tuurlijk kan ik niet meer langs het strand wandelen, maar dat kan door m'n bekken toch niet meer. En door de oude dag is wandelen langer dan een half uur ook niet meer mogelijk. Nou en ????
    Dus ik heb geen spijt van dat uitstel. Maar als ik zoals het er nu bijstaat in de medische wereld, zou ik zeggen. Doen, als het kan. We worden - dus julie zeker, allemaal ouder.
    Sterkte, grts leny

    BeantwoordenVerwijderen